tisdag 16 augusti 2011

Donsö hamnfest

Tack för alla värmande kommentarer om mina alster och givetvis ett stort tack till alla kunder, hjärtligt välkomna åter!

Nästa gång jag står på marknad borde bli under hösten (har hört ryktas om att det kan bli en på Styrsö). Lovar att hålla er uppdaterade.
Tills dess försöker jag lägga upp bilder på nyheter med jämna mellanrum.
Jag har nu även börjat inreda en liten vrå här hemma där jag kommer ha ett "showroom". Det är ju av förklarliga skäl lite meckigt att ha en regelrätt butik i huset.
Vill ni komma och kika är det bara att maila.
hildisen1@hotmail.com

Så här mysigt var det på hamnfestens marknadsgata 6/8 (passade på att ta bilder medans det var uppvisningar på hamnplan och det var lite lugnare runt stånden).



I bild syns Jennie Björk som stod vid bordet bredvid med sina fantastiska stickade sjalar och underbara broderade armband, har ni ingen "Jenniesjal" ännu så är det hög tid! man kan ha minst en i varje färg, jag lovar ;-)


Inga kommentarer: